HELP 
Extra medewerkers bij een gebruiker
  Menu - Beheer - Gebruikersbeheer - selecteer een gebruiker - klik op Toevoegen in kolom Extra medewerkers

Werken met Extra medewerkers
  • U kunt extra medewerkers aanmaken onder de licentie van een gebruiker met KING Accountancy Pro, Plus of Basis bundel en onder de licentie van een gebruiker met KING Finance Pro, Plus of Basis bundel.
  • De nieuw aan te maken gebruiker krijgt dezelfde functionaliteit als de hoofdgebruiker waarop die gebaseerd wordt.
    • Door verschillende gebruikersprofielen of gebruikersrechten in te stellen kunnen verschillende medewerkers onder dezelfde hoofdgebruiker toch toegang tot verschillende functionaliteit ingesteld krijgen.

De velden van Extra medewerkers
Informatie in de melding
  • Deze hoofdgebruiker maakt gebruik van de bundel "naam bundel"
    Ter informatie en controle wordt hier de bundel weergegeven van de hoofdgebruiker waarop de extra medewerker gebaseerd gaat worden.
  • Een extra gebruiker o.b.v. deze bundel kost "prijs" per maand
    Ter informatie wordt hier de prijs per maand getoond voor het abonnement van de aan te maken medewerker / gebruiker. De prijs per extra medewerker is afhankelijk van de bundel van de hoofdgebruiker.
  • Extra medewerkers zijn alleen mogelijk vanaf de bundel Basis
    Als een gebruiker geselecteerd is waarbij geen extra medewerkers kunnen worden aangemaakt wordt deze melding getoond.
  • Deze gebruiker is al een extra medewerker. U maakt extra gebruikers aan via de hoofdgebruiker "naam gebruiker"
    Als de geselecteerde gebruiker zelf al een extra medewerker is wordt deze melding getoond met vermelding van de naam van de hoofdgebruiker waaraan nieuwe medewerkers wel kunnen worden toegevoegd.
Invoervelden voor extra medewerker
  • Hoofdgebruiker
    Hier wordt ter informatie de naam van de hoofdgebruiker weergegeven waarop de extra medewerker gebaseerd wordt.
  • Gegevens extra gebruiker
    • Inlognaam
      De gebruikersnaam mag alleen bestaan uit cijfers en letters
      Vul hier de naam in waaronder de nieuwe gebruiker gaat inloggen.
      Let op: na opslaan van de gegevens kan de inlognaam niet meer gewijzigd worden.
    • Rechten tot administratie
      Selecteer hier de eerste administratie waartoe de nieuwe gebruiker toegang heeft.
    • Naam / E-mailadres / Telefoon
      Vul hier de naam, het e-mailadres en het mobiele telefoonnummer in van de nieuwe gebruiker. Deze gegevens kunnen onder meer gebruikt worden om inlogcodes naar toe te sturen.
    • Menurechten toepassen van
      Kies hier een profielgebruiker , waarvan u de menurechten op deze gebruiker wilt toepassen.
      De menurechten van deze gebruiker kunnen dan niet meer rechtstreeks aangepast worden.
      Als de menurechten van het gekozen profielgebruiker wijzigen, dan wijzigen ook de menurechten van deze gebruiker.

      Let op: als u de profielgebruiker wijzigt in "Eigen rechten", dan worden alle rechten vinkjes uitgezet. U dient dan direct nieuwe rechten toe te kennen om te voorkomen dat de gebruiker niet meer kan inloggen.

    • [Verstuur verzoek om akkoord naar hoofdgebruiker "naam hoofdgebruiker"]
      Druk op deze knop om de nieuwe gebruiker aan te melden en de gegevens van de nieuwe gebruiker vast te leggen. Het verzoek tot akkoord wordt verstuurd naar het e-mailadres van de gebruiker die in de knop vermeld wordt.
      Dit kan het hoofdaccount (KING Accountancy Pro, Plus of Basis) van dit domein zijn als is ingesteld dat het kantoor de betalingen op zich neemt.
      Als de klanten zelf betaler zijn in het domein gaat de bevestiging naar de gebruiker waarop de nieuwe medewerker is gebaseerd.