Menu - Beheer - Gebruikersbeheer - selecteer een gebruiker - klik op Toevoegen in kolom Extra medewerkers |
Werken met Extra medewerkers
- U kunt extra medewerkers aanmaken onder de licentie van een gebruiker met KING Accountancy Pro, Plus of Basis bundel en onder de licentie van een gebruiker met KING Finance Pro, Plus of Basis bundel.
- De nieuw aan te maken gebruiker krijgt dezelfde functionaliteit als de hoofdgebruiker waarop die gebaseerd wordt.
- Door verschillende gebruikersprofielen of gebruikersrechten in te stellen kunnen verschillende medewerkers onder dezelfde hoofdgebruiker toch toegang tot verschillende functionaliteit ingesteld krijgen.
De velden van Extra medewerkers
Informatie in de melding
- Deze hoofdgebruiker maakt gebruik van de bundel "naam bundel"
Ter informatie en controle wordt hier de bundel weergegeven van de hoofdgebruiker waarop de extra medewerker gebaseerd gaat worden.
- Een extra gebruiker o.b.v. deze bundel kost "prijs" per maand
Ter informatie wordt hier de prijs per maand getoond voor het abonnement van de aan te maken medewerker / gebruiker. De prijs per extra medewerker is afhankelijk van de bundel van de hoofdgebruiker.
- Extra medewerkers zijn alleen mogelijk vanaf de bundel Basis
Als een gebruiker geselecteerd is waarbij geen extra medewerkers kunnen worden aangemaakt wordt deze melding getoond.
- Deze gebruiker is al een extra medewerker. U maakt extra gebruikers aan via de hoofdgebruiker "naam gebruiker"
Als de geselecteerde gebruiker zelf al een extra medewerker is wordt deze melding getoond met vermelding van de naam van de hoofdgebruiker waaraan nieuwe medewerkers wel kunnen worden toegevoegd.
Invoervelden voor extra medewerker
- Hoofdgebruiker
Hier wordt ter informatie de naam van de hoofdgebruiker weergegeven waarop de extra medewerker gebaseerd wordt.
- Gegevens extra gebruiker
|